Én, a szarrági

A hozzáállások minden embernél különbözőek, ahogy a tolerancia szintje is. Én az a fajta vagyok, aki rohadtul gyűlöli, ha hülyére veszik. Persze bizonyos szempontból a mai történetet akár úgy is fel lehet fogni, hogy szarrágiskodtam. Lehet. De ezt döntsétek el Ti, hogy szarrágiság, vagy kiállás az elveimért.

Történt ma, hogy egy komolyabb összegre volt szükségem, így hát elmentem a bankom ATM-jéhez, hogy pénzhez jussak.
Az arányok kedvéért annyit még el lehet mondani, hogy 6 számjegyű összegre volt szükségem. A kp. felvét díja 100 Ft. Már csak azért, hogy lássátok, szarrágiság, vagy elv melletti kiállás.

Beütöm tehát a PIN kódom (ne kérdezd, nem mondom meg 😛 ), benyomom a felvenni kívánt összeget, majd az ATM közli velem, hogy az igényelt összeg nem áll rendelkezésre. Javasolt összeg: xxxxxx (az általam írt érték lefelé kerekítése).

Izé, most mi van? Pénz van rajta elég, az tuti, direkt megnéztem, mielőtt elindultam.
Limit tuti elég, múltkor többet kellett felvennem, gond nélkül ment.
Most meg ez a hülye üzenet.

Kérdezem bizt. őrt, hogy waddafak. Erre, hogy valszeg kifogyott a 20ezres ezért adna csak annyit amennyit, mert hogy max. 40 bankó fér ki a „lukon”.
A maradékot második pénzkivéttel megkaphatom.

Hámondom jó, de akkor duplán vesznek le kp. felvét díjat, és hát nem úgy tűnik nekem, hogy én okoztam volna az ATM kiürülését.
Na mind1, bementem pénztárhoz, hogy valami illetékest is kérdezzek.

‘Ügyi’ megint jött a joker szöveggel, hát csak tízezres van akkor az automatában, két menetben kellene kivenni.
Na itt pipa lettem.
Álljon meg a nászmenet, töke van a menyasszonynak!!!
Most számoljunk már, fizetek egy rahedli lóvét a kártya éves díja gyanánt, fizetek havi számlavezetési díjat (ami eddig ugye nem volt, de a bankok nem hárítják át a bankadót, áááá, neeeeem), fizetek ATN pénzkivét után. És akkor most fizessek azért is, mert trehányok voltak és nem töltötték fel rendesen az ATM-et?
Mutassa már meg, hogy hol van ez leírva az ÁSZF-ben. Mert ha nincs benne, akkor igenis az ő felelősségük, hogy az általam igénybe vett szolgáltatásért – amiért fizetek – azt kapjam, amit ők igértek. Ha viszont benne van, akkor fejet hajtok és elismerem, hogy én voltam a barom, hogy ide hoztam a pénzem, s majd gondoskodok róla, hogy többet ne történhessen velem ilyen kellemetlenség.

Na erre a Zügyintéző elkezdte nagyon forgatni a szemét és közölte, hogy hát vele még ilyen nem történt.
Na hát engem ez kevésbé vigasztal…

Na szóval akkor töltsék fel az ATM-et, vagy adjanak lóvét egyszeri KP felvét díjjal, vagy valami, de ez így nem kóser.
Jó hát várjak, mindjárt átad egy másik ügyintézőnek.
Jó, kapcsoljál.

Közben nézem a reklámtáblát. Azt mondja:
Ha nem elégedett, mondja el nekünk, ha elégedett, mondja el ismerőseinek.

Húú az anyátok. Hát én most rohadtul nem vagyok elégedett és most el is mondtam és akkor most mi lesz? Semmi? 😛

Na pár perc múlva szól a Zügyintéző, hogy fáradjak oda. Megyek.
Megbeszélte főnökasszonnyal, hogy kiadják pénztárból a kívánt összeget és egyszeri ATM díjjal terhelnek meg.

Hallelujah, akkor mégis elmondhatom az ismerőseimnek, mert akkor most már elégedett ügyfél vagyok 🙂
Vigyorgott 🙂
De azért az fura, hogy ha nem verem az asztalt, akkor valszeg simán rámvertek volna dupla ATM felvét díjat 😛

Na most akkor szarrági, vagy elvei mellett kiálló voltam? 😉

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

11 hozzászólás a(z) Én, a szarrági bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük