Elbuktam életem lehetőségét

Sosem kóstolhatok már igazán minőségi borokat…

Történt egy átlagos hétfői napon, hogy fél 1 előtt pár perccel felhívott egy ismeretlen, valami XY holdingtól, a Ceglédi Fotóstúdiót keresve. Tájékoztattam, hogy nem teljesen fotóstúdió vagyunk, de fotózunk. Oh, az neki nagyon jó.

S folytatta, hogy ők ilyen-olyan borokat forgalmaznak és hogy holnap ráérek-e.
– Fotózni kellene borokat?
– Nem, csak megkóstolni. Olyan embereket keresünk akik értékelik a minőségi borokat.
– Az remek, de mennyiben kapcsolódik ez a fotózáshoz?
– Nem a fotózáshoz kapcsolódik.
– Hanem akkor mihez? – folytattam a faggatózást, bár már tisztában voltam vele, hogy termékbemutatós marhaságról van szó.
– Hát olyan embereket keresünk akik értékelik a minőségi borokat.
– Igen, ezt már említette, de úgy hívott fel, hogy a fotósstúdió vezetőjét keresi.
– Igen, mert hát alkalmazott nem kompetens a kérdésben.
– Mármint melyik kérdésben? Hogy szereti-e a minőségi bort?
– Neeem, hanem olyan embereket keresünk akik értékelik a minőségi borokat. – azt hiszem itt elég erősen bekavarhattam neki, mert már csak ezt ismételgette, s nem igazán tűnt felkészültnek 😀
– Tudom, ezt már harmadszor mondja, azonban továbbra sem teljesen világos, hogy miért is pont engem hívtak, mint a „fotós stúdió” vezetőjét a borokkal kapcsolatban.
– Hát 15-20 percben szeretnénk ha tudnánk beszélgeti és megkóstolná a borokat.
– Szeretnék, ha megkóstolnám? Munkaidőben? 15 percig? Miért akarják, hogy lerészegedjek? 🙂 Egy alkalmazottat nem küldhetnék helyettem részegedés céljából?
– Elnézést, ne haragudjon, de nem értem, hol rontottuk el. – no ezzel a válaszával teljesen meglepett, de végülis logikus, hiszen teljesen félresiklott a beszélgetés 🙂
– Szerintem alapvetően ott, hogy még mindig ezt az elcsépelt, ócska marketing módszert használják, hívogatnak fel vaktában embereket, zaklatják őket munkaidőben, aztán ha sikerül kicsalni pár birkát egy termékbemutatóra, akkor már csak abban reménykednek, hogy talán majd vesznek pár üveggel. Tanulni kellene egy kis marketingelméletet, mert higgyék el, sokkal hatékonyabb lehet egy korrekt hirdetés – ha már tényleg minőségi borokról van szó – mint néhány birkát összeszedni, akit be lehet majd palizni vásárlásra. Van pár ötletem jó hirdetésre, ha igénylik, tanácsadói szolgáltatásom keretén belül beszélhetünk róla. 😛
– Neem, félreértett, nem kell vásárolni.
– Persze, tudom, egyik termékbemutató sem arról szól, hogy vásárolni kell 🙂
– Csak egy 15-20 perces borkóstolót ajánlanánk, s nem tudjuk, hogy ráér-e, ezért kerestük meg. Vagy nem szeretne minőségi bort kóstolni?
– Na, végre, hogy megkérdezte. NEM!
– Jaa, akkor köszönöm.

HÜLYEEEEE! 😀
Egyébként ott is elrontotta, hogy meg sem kérdezte, hogy zavar-e 😛
Na mind1, legközelebb a cég nevét kétszer kérdezem meg és jól le is írom magamnak 🙂

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük