Már megint a T(ré)-home…
avagy Együtt. Nélküled.

Korábbi postomban már emlegettem Magyarország egyik legnagyobb internetszolgáltatójának furcsa üzleti hozzáállását, most újabb – kellemesnek kevésbé nevezhető – tapasztalattal gazdagodtam…

Történt a fent linkelt eset kapcsán, hogy csomagot váltottam a T-home-nál.
Az átállás zökkenőmentes volt, igaz, a csomagváltás óta hetente többször is előfordul, hogy levág valami vagy valaki a netről és percekig nem tudok visszacsatlakozni, de nem vonjunk párhuzamot az eset és a csomagváltás között.
A T-home online rendszerének használhatatlansága és a csomagváltás között viszont könnyű összefüggést találni, hiszen ezt egy korábbi csomagváltásnál is tapasztaltam már.

De nézzük a problémát.
Adott egy szolgáltatás, amely során a szolgáltató saját online rendszerén keresztül lehetővé teszi számláinak bankkártyával történő fizetését. Legalábbis azoknak, akik már X hónapja felhasználók. Nekem ugyanis sem a forgalmi adatok, sem a számlák, sem más nem elérhető.


Miért?
Tudja a rák. Erre a telefonos ügyfélszolgálat nem tud válaszolni.
A lényeg, hogy amióta csomagot váltottam, az online rendszer szerint nincs szolgáltatásom, nincs forgalmam, sőt számláim sincsenek. Vajon így hogyan fizessek? Persze, menjek be a postára, álljak sorba órákat, vagy válasszak csoportos beszedést… ez mind oké, de ha egy szolgáltatónak van egy elektronikus szolgáltatása a felhasználóinak, akkor az miért csak a szolgáltatás megkezdésétől számított X hónapon belül működik, miért nem azonnal, vagy uram bocsá’ 1-2 nap késéssel? XXI. század, jóreggelt!

Problémámmal kerestem már az online ügyfélszolgálatot is, bejelentkezés után ugyanis van egy ilyen fícsör.
Csak tudnám mi a fenének, mert rohadtul nem válaszol rá senki.
A T-home online oldaláról december 8-án jeleztem a problémám. Ma december 15-e van. Válasz azóta sincs.
December 11-én is írtam egy e-mailt az ugyfelszolgalat@t-home.hu címre, melyet a t-home oldalán találtam.
Gondolom nem lepődik meg rajta senki, hogy azóta sem kaptam választ.
Kipróbáltam, hogy jó-e egyáltalán a fiókom, küldtem magamnak mailt.
Néhány mp-en belül megérkezett, vagyis a fiók jó.

Ezek alapján joggal nevezhetem a T-home-ot totálisan ügyfélellenesnek, mivel az általuk kínált elektronikus ügyfélszolgálat egyikén sem voltak képesek választ adni egy számukra fontos kérdésről, ti. arról, hogy ki tudjam fizetni a számlámat…
Én, mint jóhiszemű ügyfél megtettem, amit tudtam.
Ezek után nem tudom mit mondhatnék még.
Talán annyit, hogy javaslom az „Együtt. Veled.” szlogen lecserélését „Együtt. Nélküled.”-re…

Íme a levél, amit az ugyfelszolgalat@t-home.hu címre küldtem:

T. T-home!

3 nappal ezelõtt már küldtem Önöknek üzenetet a T-home online ügyintézõ
oldalán keresztül, de választ azóta nem kaptam.
Ismételten jelzem, hogy a T-home online ügyintézõ oldalra belépve a
következõ üzenet fogad:

Önnek nincs megjeleníthetõ szolgáltatása!

A hiba a következõ esetekben fordulhat elõ :
* Önnek folyamatban van a szolgáltatás megrendelése,
* jelenleg nincsen aktív T-Home szolgáltatása,
* vagy a hibát átmeneti technikai probléma okozza.

Novemberben váltottam ADSL csomagot, amely semmiféle zökkenõvel nem járt az
internetelérésem tekintetében.
Ezt utólag is köszönöm! Viszont nem hiszem, hogy a fent felsorolt indokok
közül bármelyik is fennállna, hiszen:
– a szolgáltatást már több, mint 1 hónapja rendeltem, s meg is kaptam
– van aktív T-Home szolgáltatásom, ezt az e-mailt is T-home elõfizetésemrõl
írom (lásd IP)
– átmeneti hibáról sem lehet szó, hiszen több hete ez az állapot áll fenn,
ugyanakkor ismerõseim nem tapasztaltak ilyen jellegû problémát.

Szeretném azonban kiegyenlíteni a szolgáltatás decemberi számláját. Ezt
normál esetben online módon meg tudom tenni, most azonban ezt a fenti okok
miatt nem tudom elvégezni.
Kérem nézzenek utána mi a hiba oka és tájékoztassanak róla, valamint
jelezzék, hogy mikor fogok tudni fizetni Önöknek!

Köszönettel:
Irházy Róbert

U.i.: 2009.12.19-én kaptam e-mailben egy tájékoztatást:

Tájékoztatjuk, hogy Társaságunknál lévő előfizetéseinek módosítása, összerendezése során a korábbi T-Online folyószámlája lezárul és új azonosítók alatt él tovább.

Amennyiben csomagját módosította, illetve számláit összevonta, régi azonosítón lévő egyenlegének rendezése internet utalvánnyal már nem lehetséges.

Kérjük, kísérelje meg a belépést az előfizetéshez tartozó e-mail cím és jelszó megadásával, vagy az előfizetéséhez tartozó új MT – azonosító (********) és 5 számjegyű ügyfél-jelszavának beírásával!

Az oldal fejlesztése folyamatos, bízunk benne, hogy a jövőben igényeinek megfelelő formában találja meg a keresett információt internetes elérhetőségünkön.

További, a szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésére e-mailben az ugyfelszolgalat@t-home.hu címen, a 1412 telefonszámon valamint T- Pont üzleteinkben.

Felhívjuk figyelmét, hogy az ügyintézéshez szükséges MT azonosítója és ügyfélszintű jelszava.

Vajon miért nem lehet az új MT azonosítós szolgáltatást migrálni a megmaradt e-mail cím alá?
Vajon mi értelme hülye számsorokkal azonosítani egy juzert? Ráadásul ahhoz is idétlen, megjegyezhetetlen, fix számjegyszámú jelszó tartozik. Mi vagyok én, tán valami rab egy fegyintézetben?
Internet utalvánnyal való fizetésről pedig szó nem volt.
Szóval kedve tré-hóm, nem vagyok elégedett egy cseppet sem.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

2 hozzászólás a(z) Már megint a T(ré)-home…
avagy Együtt. Nélküled.
bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük