Lassan a Magyar Posta olyan céggé válik, mint a Microsoft. No nem azért, mert akkora tőkéje lesz, inkább azért, mert divatossá – esetleg minennapossá – lesz a Posta kritizálása.
Ez a bejegyzés is egy olyan esetről szól, amely logisztikai szempontból érthetetlen.
Egy nap tértivevénnyel feladtam egy számlát és külön egy szerződést bizonyos cégnek. A cég neve esetünkben lényegtelen. Mindkét levél ugyanakkor került a postára, mindkét levél ugyanarra a címre ment, s mindkettő tértivevényes volt.
Az első „visszajelzés” 3 nappal később érkezett (közben volt egy hétvége). Meglepetésemre a cég levelet küldött, melyben visszaküldte a számlát téves adatok miatt (elírtam a nevüket 😉 ). Tértivevény visszaigazolás azonban még nem érkezett.
Másnap megjött annak a levélnek a tértivevénye, ami a szerződést tartalmazta.
Újabb 2 nap elteltével megérkezett az a tértivevény visszaigazolás is, amelynek átvételéről 3 nappal ezelőtt már értesültem, hiszen a cég visszaküldte a levél tartalmát. 😛
Hmm, hogy is van ez?
1. napon elindult a két levél.
Legyen A és B.
Mindkettő tértivevénnyel.
A és B egyszerre megérkezik a célba, ezt igazolják a tértivevényen lévő átvételi dátumok.
Cég elolvassa mindkét levelet, majd A levél tartalmát visszaküldik, ez legyen a reA levél.
4. napon megérkezik hozzám a reA levél.
5. napon megkapom B tértivevény visszaigazolását.
7. napon megjött az A levél tértivevényes igazolása.
Vajon ez utóbbi merre kóricált ennyi ideig? 😉
3 hozzászólás a(z) Magyar Posta és a logisztika bejegyzéshez